بست لوله پوش فیت سقفی دیواری روکش دار + قیمت

بست های لوله های فاضلاب انواع مختلفی دارند اما بست پوش فیت معمولا از نوع روکش دار انتخاب می شود به این دلیل که بست روکش دار مانع از برخورد لوله با قسمت فلزی بست میشود و این کار هم باعث می شود که تولید صدا به حد زیادی کاهش پیدا کند و هم به لوله های پوشفیت آسیبی نرسد.

این بست ها بسته به محل قرار گیری دسته بندی می شوند که برای زیر سقف از نوع بست سقفی جوشی که به سقف جوش داده می شوند و یا برای تنظیم شیب بندی لوله از بست رگلاژی هم در زیر سقف استفاده میکنند اما این نوع بست را بعد از اجرا هم به کمک یک راد ( میل پیچ ) و مهره به شیب دلخواه تنظیم کرد.

بست پوش فیت روکش دار انواع مختلفی دارند که بسته به نیاز و بودجه مشتری انتخاب می شوند. شما می توانید برای آشنایی با انواع بست لوله پلیکا به این صفحه مراجعه کنید.

انواع بست لوله پوش فیت

انواع بست لوله پوش فیت

قیمت بست های پوش فیت را در جدول زیر می توانید مشاهده کنید.

نامسایز به میلیمترسایز به اینچتعداد در کارتنقیمت هر عدد
قیمت بست لوله پوش فیت سقفی روکش دار 40"1/4 1 90 248,000
قیمت بست لوله پوش فیت سقفی روکش دار 50"1/2 1 70 362,000
قیمت بست لوله پوش فیت سقفی روکش دار 63"2 60 463,000
قیمت بست لوله پوش فیت سقفی روکش دار 75"1/2 2 40 570,000
قیمت بست لوله پوش فیت سقفی روکش دار 90"3 35 621,000
قیمت بست لوله پوش فیت سقفی روکش دار 110"4 30 726,000
قیمت بست لوله پوش فیت سقفی روکش دار 125"5 20 944,000
قیمت بست لوله پوش فیت سقفی روکش دار 160"6 10 1,101,000
قیمت بست لوله پوش فیت سقفی روکش دار 200"8 2,261,000
پایپ مالکانال تلگرام pipemall@اینستاگرام pipemall.ir@پایپ مال
قیمت بست لوله پوش فیت سقفی رگلاژی روکش دار50"1/2 1 45 397,000
قیمت بست لوله پوش فیت سقفی رگلاژی روکش دار63"2 40 482,000
قیمت بست لوله پوش فیت سقفی رگلاژی روکش دار75"1/2 2 30 590,000
قیمت بست لوله پوش فیت سقفی رگلاژی روکش دار90"3 30 635,000
قیمت بست لوله پوش فیت سقفی رگلاژی روکش دار 110"4 20 748,000
قیمت بست لوله پوش فیت سقفی رگلاژی روکش دار125"5 15 961,000
قیمت بست لوله پوش فیت سقفی رگلاژی روکش دار160"6 10 1,138,000
قیمت بست لوله پوش فیت سقفی رگلاژی روکش دار200"8 2,272,000
قیمت بست لوله پوش فیت سقفی رگلاژی روکش دار250"10 2,665,000
پایپ مالکانال تلگرام pipemall@اینستاگرام pipemall.ir@پایپ مال
قیمت بست لوله پوش فیت دیواری روکشدار50"1/2 1 80 353,000
قیمت بست لوله پوش فیت دیواری روکشدار63"2 60 437,000
قیمت بست لوله پوش فیت دیواری روکشدار75"1/2 2 40 535,000
قیمت بست لوله پوش فیت دیواری روکشدار 90"3 40 600,000
قیمت بست لوله پوش فیت دیواری روکشدار110"4 25 713,000
قیمت بست لوله پوش فیت دیواری روکشدار125"5 20 899,000
قیمت بست لوله پوش فیت دیواری روکشدار160"6 10 1,055,000
قیمت بست لوله پوش فیت دیواری روکشدار200"8 17 2,250,000
قیمت بست لوله پوش فیت دیواری روکشدار250"10 15 2,545,000

پوش فیت چیست ؟ فرق پلیکا با پوش فیت سایلنت یا معمولی مزایا و معایب و آموزش نصب و اجرا 

بست روکش دار فاضلابی پوش فیت

بست های لوله پوش فیت روکش دار با توجه به محل قرار گیری دسته بندی می شوند که برای زیر سقف از نوع بست سقفی جوشی که به سقف جوش داده می شوند استفاده می شود و یا از بست رگلاژی هم در زیر سقف می توان استفاده نمود.

نوع دیگر بست رایزری یا بست پایه دار دیواری می باشد که محل قرار گیری بست روی دیوار است. بست پوش فیت روکش دار انواع مختلفی دارند که بسته به نیاز و بودجه مشتری انتخاب می شوند. در ادامه به معرفی انواع بست های روکش دار در پایپ مال می پردازیم.

انواع بست سقفی جوشی روکش دار لوله پوش فیت

بست سقفی جوشی روکش دار پی وی سی

بست های سقفی جوشی پوش فیت یکی از انواع بست لوله پوش فیت می باشد که همان طور که از نامش پیداست برای لوله های افقی و یا زیر سقفی کاربرد دارد که به کمک زائده ای ( ۳ الی ۴ سانتی متر ) تسمه مانند که در بالای بست تعبیه شده به زیر سقف جوش داده می شود.

در اجرای این نوع بست مجری باید دقت لازم را به کار ببرد به این دلیل که برای شیب بندی و اجرای بست اگر نادرست انجام شود چون با جوش کاری این بست مهار شده است مجری برای اصلاح شیب با مشکل مواجه می شود.

بست سقفی جوشی روکشدار پوش فیت

بست سقفی جوشی روکشدار – پایپ مال

بست جوشی تی (T) روکش دار 

بست دنباله جوشی تی نیز یکی از انواع بست لوله پوش فیت می باشد که در زیر سقف اجرا می شود و دارای مدل های مختلفی می باشد. این نوع بست هم به صورت بست آهنی رنگ شده (مشکی) و هم گالوانیزه وجود دارد.

ساختار این بست ها به این صورت است که برای مهار لوله از دو نیم دایره که نیم دایره زیرین پلاستیکی و یک نیم دایره بزرگتر به صورت آهنی می باشد و در انتهای این بست یک تسمه یا دنباله آهنی حدودا ۲۰ سانتی متری وجود دارد. بست های آهنی مشکی رنگ معمولا به صورت بدون روکش تولید می شوند و برای لوله های پلیکا بیشترین کاربرد را دارند اما با اضافه کردن روکش به آن ها نیز می توان برای لوله های پوش فیت استفاده نمود.

بست دنباله جوشی تی گالوانیزه

این نوع بست تقریبا شبیه به مدل قبلی می باشد اما تفاوت های کوچکی نیز دارند. بست های گالوانیزه تی (T) تشکیل شده از دو نیم دایره مساوی هستند که توسط دو عدد پیچ به یکدیگر متصل شده اند و روی هر دو قسمت آن توسط روکش لاستیکی پوشیده شده است.

روی یکی از این دو نیم حلقه دنباله تسمه ای که در مدل کوتاه حدود ۱۰ سانت و در مدل بلند آن حدود ۲۰ سانتی متر است متصل شده است.

بست سقفی جوشی پلیران RC

بست پلیران سقفی جوشی که این نوع بست ها از جنس آهن آب کاری شده تشکیل شده و از دو نیم دایره نا مساوی هستند.

این بست ها به گفته تولید کننده به دلیل طراحی به خصوصی که دارند باعث قرار گیری بهتر لوله های فاضلابی داخل خود می شوند و همچنین برای جذب ارتعاشات و اصوات ایجاد شده توسط عبور جریان فاضلاب توسط بست عایقی از جنس EPDM محل قرار گیری لوله را به طور کامل پوشش می دهد.

نوع طراحی خاص عایق های این بست به صورت فنر مانند می باشد که باعث جذب حداکثری ارتعاشات و صدا می باشد و بنابراین حداقل صدای ممکن به داخل ساختمان نفوذ میکند.

انواع بست رگلاژی روکش دار  لوله پوش فیت

بست های سقفی رگلاژی به صورت آویز بوده و به نام بست گلابی نیز در بازار شناخته می شود. بست های رگلاژی را به دلیل قابلیت تنظیم به وسیله راد و مهره ای که همراه پیچ وجود دارد استفاده می کنند تا بعد از اجرای بست نیز بتوانند شیب آن را تنظیم نمایند و در واقع تفاوت این بست با بست های جوشی، قابل تنظیم بودن آن است.

بست های رگلاژی نیز مانند بست های جوشی مدل های مختلفی دارند که از لحاظ طراحی و شکل ظاهری و متریال با هم تفاوت دارند وگرنه همه قابلیت رگلاژ شدن را بعد از اجرا دارند. این بست ها عبارتند از بست سقف رگلاژی با روکش pvc (یکنواخت) ، بست های مهره دار با روکش لاستیکی ، بست رگلاژی با روکش لاستیکی ، بست قابل تنظیم ( رگلاژی ) پلیران RC که در ادامه در مورد آن ها توضیح می دهیم.

بست رگلاژی با روکش pvc

بست های رگلاژی با روکش پی وی سی که به رنگ طوسی هستند روکش آن ها طوری طراحی و اجرا شده است که نمی توان روکش آن را جدا کرد.

ساختار این بست به صورت دو نیم حلقه مساوی است که به وسیله پیچ و مهره به یکدیگر وصل شده اند و روی یکی از نیم حلقه ها قطعه ای برای تنظیم و گلاژ پیچ های متری و یا پیچ خود بست قرار دارد. این مدل از بست لوله پوش فیت به دلیل گالوانیزه بودن توانایی استفاده در مناطق مرطوب را نیز دارد.

بست سقفی قابل تنظیم پلیران RC

طراحی این نوع بست از این شرکت مشابه با بست جوشی پلیران RC می باشد و فقط در قسمت انتهایی تفاوت دارد. این بست نیز به دلیل گالوانیزه بودن و پوشش zink flake با مقاومتی بیشتر در برابر خوردگی و زنگ زدگی مخصوص مناطق با رطوبت بالا مانند شمال و جنوب کشور و استخر ها و محیط های آزمایشگاهی و پروژه های صنعتی با میزان خورندگی بالا مناسب می باشد.


بیشتر بخوانید:
بست رگلاژی سقفی | قیمت انواع بست گلابی آویز لوله فاضلاب پلیکا ، پوش فیت روکش دار مهره دار

بست رگلاژی با روکش لاستیکی

بست های رگلاژی با روکش لاستیکی که ارزان ترین بست روکش دار لوله پوش فیت هستند از آهن و قطعه ای از پلاستیک (تکیه گاه لوله) تشکیل شده است به طور کلی این بست به صورت فابریک بدون روکش می باشد و بیشترین استفاده از آن در لوله های پلیکا می باشد.

اما به دلیل قیمت مناسبی که دارند به صورت سفارشی نیز روکش به آن ها اضافه می شود و می توان برای مهار لوله های پوش فیت نیز استفاده نمود.

بست مهره دار سقفی پوش فیت با روکش لاستیکی

بست های مهره دار از لحاظ ظاهری کمی شبیه به بست رگلاژی می باشد و از دو نیم حلقه فلزی گالوانیزه تشکیل شده است و برای رگلاژ شدن مهره ای در قسمت بیرونی آن تعبیه شده است این مهره در سایز ۸ و ۱۰ با توجه به سایز بست متغیر می باشد و یا در سایز های پر مصرف از هر دو مهره ۸ و ۱۰ استفاده شده که با توجه به نیاز می توان برای اتصال از پیچ های متری ۸ یا ۱۰ استفاده نمود.

تفاوت دیگر این بست ها این است که پیچ و مهره برای رگلاژ شدن را همراه خود ندارند و باید جداگانه تهیه نمود.

بست پایه دار دیواری روکش دار پوش فیت

بست های دیواری پوش فیت مخصوص لوله های رایزری و عمودی هستند که در کنار دیوار ها اجرا می شوند به وسیله پایه ای که روی بست قرار دارد به دیوار متصل می شوند. این پایه ها معمولا بر روی خود دو سوراخ برای پیچ کردن بست به دیوار را دارند.

استفاده از بست های پایه دار پوش فیت باعث می شود که لوله ها برای فیکس شدن از دیوار فاصله بگیرند و ارتعاشات لوله که از طریق عبور جریان فاضلاب رخ می دهد به دیوار منتقل نشده و ایجاد سر و صدا نکنند.

همچنین وجود روکش روی این بست ها باعث کمتر شدن ارتعاشات و صدای ناشی از آن روی بست می شود. بست دیواری پوش فیت مانند بست های سقفی جوشی و رگلاژی انواع مختلفی دارند که به سه مورد از آن اشاره می کنیم. ۱-بست های روکش دار دیواری با روکش پی وی سی ۲- بست پوش فیت پایه دار پلیران RC ی۲- بست دیواری با روکش لاستیکی ۳- بست دوپایه با روکش لاستیکی

بست روکش دار دیواری با روکش پی وی سی

ساختار این بست همانند مدل های سقفی جوشی و رگلاژی از دو نیم حلقه مساوی تشکیل شده است و با پایه ای که روی آن تعبیه شده است به دیوار متصل می شود. جنس این بست نیز از ورق آهنی گالوانیزه می باشد که در قسمت قرارگیری لوله به طور یکنواخت روکش شده است. در حال حاظر این مدل از بست های پایه دار بیشترین استفاده را در لوله کشی پوش فیت دارند.

بست دیواری گالوانیزه با روکش لاستیکی

متریال به کار برده شده در این بست از ورق آهنی آبکاری شده می باشد و روکش لاستیکی این بست که به رنگ مشکی و از جنس EPDM (البته این مدل توسط شرکت های مختلف تولید می شود امکان استفاده از متریال متفاوت وجود دارد) بوده و طراحی روکش این بست ها همانند بست های پلیران RC می باشد که تاثیر بخصوصی در جذب ارتعاشات آلودگی های صوتی می باشد.

بست پایه دار دیواری روکشدار پوش فیت

بست پایه دار دیواری روکشدار – پایپ مال

ویژگی های بست پوش فیت روکش پی وی سی  ( PVC )

  • در سه مدل سقفی ، دیواری و رگلاژی
  • موجود از سایز ۴۰ الی ۱۶۰ میلیمتر
  • دارای روکشی نرم و بادوام و محافظت کننده در برابر زنگ زدگی
  • بهترین گزینه جهت فیکس کردن لوله در سازه
  • ایجاد بستری نرم جهت قرار گرفتن لوله و پیشگیری از آسیب دیدن لوله در سازه ساختمان
  • جلوگیری از انتقال صدا از سیستم لوله کشی به سازه ساختمان
  • حل مسئله ی فرار لاستیک بست های با روکش لاستیکی حین انقباض و انبساط

بست پوش فیت پلیران RC

این بست ها دارای طراحی ویژه با دو نیم حلقه نا مساوی هستند که این امر باعث بهتر قرار گرفتن لوله ها و اتصالات در بست می شود و ایجاد دو پهنی در لوله ها جلوگیری می نماید.

روکش به کار رفته در این بست ها از جنس EPDM می باشد که با طراحی خاصی که این روکش دارد ( داشتن شیار ) به صورت فنر عمل کرده و به عنوان جاذب ارتعاشات لوله عمل می کند و با جذب ارتعاشاتی که از طریق عبور سیالات و فاضلاب به وجود می آید از انتقال آن به دیوار جلوگیری کرده و در نتیجه عبور سیال را بی صدا کرده و مانع از انتقال صدای عبور فاضلاب به داخل ساختمان می شود.

ویژگی های بست پلیران RC مخصوص لوله پوش فیت

  • کاهش فوق العاده انتقال صوت به تایید موسسه فرانهوفر آلمان
  • طراحی خاص و دقیق روکش لاستیکی که بدون استفاده از چسب رو بست فیت شده و در اثر
    انقباض و انبساط لوله در جای خود باقی می ماند
  • ساخته شده از ورق فولادی گالوانیزه که در برابر زنگ زدگی و خوردگی بسیار مقاوم می باشد
  • سرعت نصب بالا به دلیل عدم نیاز به آچار و سهولت در نصب
  • مناسب برای سیستم های لوله کشی پلیمری مثل پلیکا و لوله کشی فلزی
لیست قیمت بست پوشفیت - پایپ مال

لیست قیمت بست پوشفیت – پایپ مال

کانال تلگرام ما
این فروشگاه دارای انواع بست لوله پلیکا لوله های پوشفیت و پی وی سی پلیکا اعم از بست پایه دار دیواری ، بست سقفی جوشی ، بست سقفی رگلاژی ، بست جوشی تی بست معمولی بدون پایه ، بست تک پایه ، بست اسپرینکلر یا گلابی مخصوص آتش نشانی می باشد.

انواع محصولات در پایپ مال

پایپ مال ارائه کننده انواع لوله و اتصالات آب ، فاضلاب ، گاز می باشد که دارای دسته بندی متنوع محصولات ساختمانی و کشاورزی می باشد
از جمله محصولات ارائه شده در پایپ مال به شرح زیر می باشد که برای دریافت اطلاعات از محصول و قیمت آن روی لینک محصول کلیک کنید.

لوله و اتصالات پلیکا

پلیمر گلپایگان PG (پلیکا گلپایگان اصلی ) ، وینو پلاستیک ، پلیکا اینگل ، نانو پلیمر یاس گلپایگان ، یزد پولیکا ، گلسار پلیمر گلپایگان ،
ستاره پلیمر گلپایگان ، تهران اتصالات ۱۱۰ ، پلیکا شهریار ( پلیکا ارزان ) ، لوله گرانول (مخصوص کشاورزی و هواکشی ) ، لوله پلیکا سمنان

لوله و اتصالات سفید تک لایه ( پلی پروپیلن ) آب

لوله پلی پروپیلن آذین ، لوله سفید تک لایه یزد بسپار ، لوله سفید تک لایه یزد لوله ، لوله سفید نیک بسپار یزد 

لوله و اتصالات پنج لایه آب

لوله و اتصالات نیوپایپ ، لوله و اتصالات بهتراشان سپاهان ‌BTS ، لوله و اتصالات ایزی پایپ

لوله اتصالات پوش فیت

پوش فیت پروتکت پلیران ، پوش فیت سایلنت پلی ران ، پوش فیت معمولی نیوفلکس ، پوش فیت سایلنت نیوفلکس ، پوش فیت یزد پوش فیت
پوش فیت معمولی یزد بسپار ، پوش فیت سایلنت یزد بسپار ، پوش فیت نیک بسپار

لوله و اتصالات پلی اتیلن

پلی اتیلن جوشی ، پیچی ، فاضلابی و قطره ای پلی رود ، پلی اتیلن جوشی ، فاضلابی ، پیچی و قطره ای پلیران

شیرآلات برنجی

شیرآلات برنجی سیم ایتالیا ، شیرآلات برنجی کیزایران ، شیرفلکه برنجی سامین ، شیر فلکه برنجی ایران شیر ، شیرگازی سارا

شیر آلات چدنی

شیرالات چدنی فاراب ، شیرآلات چدنی وگ ایران

عایق الاستومری و فوم گرمایش از کف

فوم گرمایش از کف متالایز ، فوم گرمایش از کف شانه تخم مرغی ، انواع بست گرمایش از کف ( بست خاردار،ریل گرمایش از کف)
عایق الاستومری کافلکس ، عایق الاستومری

انواع بست لوله پلیکا و بست روکش دار پوش فیت

بست پلیران ، بست ایران ، بست لوله پلیکا ، بست لوله پوش فیت ، انواع بست رگلاژی سقفی ، انواع بست دیواری پایه دار