نیوپایپ

یکی از مهمترین ویژگی های لوله های نیوپایپ ۵ لایه بودن آن است که استفاده از پلیمر و آلومینیوم باعث این شده که لوله انعطاف پذیر شده و تحمل دما و عمر مفید آن نسبت به لوله های تک لایه بالا رود. به همین منظور از لوله های پنج لایه بیشتر در لوله کشی گرمایش از کف و لوله کشی شوفاژ استفاده می شود.

اتصالات لوله های نیوپایپ از فلز برنج ساخته شده که این باعث می شود تا در برابر فرسایش زنگ زدگی و رسوب گیری و خوردگی مقاوم باشند. در ایران شرکت های مختلفی از جمله بهتراشان سپاهان ( بی تی اس BTS ) ، ایزی پایپ ، یزد لوله ، سوپرپایپ و … این لوله و اتصالات را تولید می کنند که از کیفیت های مظلوبی نیز برخوردار هستند.


بیشتر بخوانید:
لوله و اتصالات upvc استخری | لیست قیمت لوله هیدروپول و اتصالات فشار قوی یو پی وی سی

دانلود لیست قیمت تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۴

زانو پرسی نیوپایپ پایپ مال

زانو پرسی نیوپایپ پایپ مال

سه راه پرسی نیوپایپ پایپ مال

سه راه پرسی نیوپایپ پایپ مال

بوشن پرسی نیوپایپ پایپ مال

بوشن پرسی نیوپایپ پایپ مال

این نوع اتصالات به دلیل فناوری ساخت بروز و کنترل دقیق هنگام فرایند تولید و اورینگ های ویژه مقاوم ، دوام و آب بندی را در شرایط سخت و مدت طولانی تضمین می نماید. اتصالات لوله های پنج لایه به دو نوع اتصالات پرسی و کوپلی تقسیم می شود که این دو نوع اتصال به صورت تلفیقی با نوع رزوه ای نیز تولید می شوند.

تفاوت عمده این دو نوع اتصال نحوه اتصال آن ها به لوله و آب بندی آن ها می باشد که اتصالات پرسی با توجه به ساختار و همان طور که از نام آن پیداست برای متصل شدن به لوله نیاز به دستگاه پرس مخصوص لوله های پنج لایه دارند. اما اتصالات کوپلی دارای مهره بوده با نوار تفلون یا تفلون مایع و آچار اتصال آن ها صورت میگیرد

کاربرد لوله های نیوپایپ :

کاربرد در سیستم های حرارتی و برودتی:

به علت مقاومت این لوله ها در برابر فشار و ترک خوردگی ، در فن کوئل . سردخانه ، سیستمهای مولد سرما و نیز سیستم های نوین سرمایش و گرمایش از کف و… استفاده می گردد.

لوله نیوپایپ ۱۶ به علت کارکرد بلند مدت در دمای ۹۰ درجه ی سلسیوس در سیستم های رادیاتور و همچنین به دلیل ضریب انتقال حرارت مناسب در سیستم گرمایش از کف مورد استفاده قرار میگیرد.

صنایع پزشکی و بهداشتی

این لوله ها در صنایع دارویی و غذایی که دمای مورد نیاز آن ها تا ۹۰ درجه سانتی گراد می باشد نیز کاربرد دارند.

قیمت لوله نیوپایپ ۱۶

قیمت لوله ۱۶ نیوپایپ با توجه به لیست قیمت نیوپایپ که در بالا برای دانلود قرار داده شده است می باشد که این قیمت دارای تخفیف ویژه برای مشتریان است. شما می توانید برای خرید لوله نیوپایپ ۱۶ با دفتر فروش ما تماس بگیرید.

نکته خودمونی : بعضی دوستان تماس میگیرن و میگن لوله نیوپایپ متری چند یا لوله نیوپایپ متری چنده؟ خب لوله نیوپایپ ۷ تا سایز داره و ما خبر نداریم چه سایزی میخواین.حتما برای استعلام قیمت سایز و متراژ رو بگین

متراژ لوله ۱۶ نیوپایپ بعضا در کلاف های تولید شده ۱ یا ۲ متر بیشتر یا کمتر از متراژ بسته بندی نرمال که کلاف های ۲۰۰ متری هستند می باشد یعنی در کلاف ۲۰۱ یا ۱۹۹ متری اما این تفاوت مشکلی ایجاد نمیکند به این دلیل که روی بسته بندی لوله به طور دقیق متراژ لوله نیوپایپ درج شده است.

نحوه استفاده لوله نیوپایپ در سیستم گرمایش از کف

برای استفاده از این لوله ها در سیستم گرمایش از کف باید سیستم به صورتی طراحی شود که تمامی مکان هایی که نیاز به گرمایش دارند را تحت پوشش خود قرار دهند. برای مکان های با مساحت بالا حتی الامکان از چند خط لوله استفاده شود تا بتوان به تمامی نقاط گرمای یکسانی را انتقال داد.

برای بازدهی بیشتر و اتلاف کمتر حرارت و همچنین محافظت از لوله ها آن ها را روی فوم های مخصوص گرمایش از کف نیوپایپ که انواع مختلفی دارند اجرا می کنند. به این صورت که اگر از فوم های شانه تخم مرغی استفاده شود فوم ها را قبل از کف سازی کار گذاشته و لوله پنج لایه را روی معابری که روی فوم تعبیه شده به صورت کاملا مرتب و منظم کار گذاشته و کف سازی انجام می شود.در صورت استفاده از انواع دیگر فوم ها مانند فوم متالایز فوم فشرده xpe که به صورت رولی هستند برای اینکه لوله ها از جای خود جا بجا نشوند از ریل های گرمایش از کف کف خواب و یا بست خاردار استفاده می شوند. بعد از اینکه لوله ها را توسط بست خاردار یا بست ریلی در جای مخصوص خود ثابت کردیم اکنون نیز عملیات کف سازی را انجام می دهیم. در قسمت کارگذاری لوله ها در کف نیاز است که لوله ها به صورت مارپیچ اجرا شوند برای این منظور می بایست از خم کن لوله استفاده نمود که لوله از حالت دایره ای در سطح مقطع خود خارج نشود.

اتصالات رزوه ای نیوپایپ

این اتصالات همانطور که از نامشان پیداست دارای رزوه می باشند و متصل کرده آن ها توسط همین رزوه ها انجام می شود جنس این اتصالات نیز از آلیاژ برنج می باشد.


انواع محصولات در پایپ مال

پایپ مال ارائه کننده انواع لوله و اتصالات آب ، فاضلاب ، گاز می باشد که دارای دسته بندی متنوع محصولات ساختمانی و کشاورزی می باشد

از جمله محصولات ارائه شده در پایپ مال به شرح زیر می باشد که برای دریافت اطلاعات از محصول و قیمت آن روی لینک محصول کلیک کنید.

لوله و اتصالات پلیکا

پلیمر گلپایگان PG (پلیکا گلپایگان اصلی ) ، وینو پلاستیک ، پلیکا اینگل ، نانو پلیمر یاس گلپایگان ، یزد پولیکا ، گلسار پلیمر گلپایگان ،

ستاره پلیمر گلپایگان ، تهران اتصالات ۱۱۰ ، پلیکا شهریار ( پلیکا ارزان ) ، لوله گرانول (مخصوص کشاورزی و هواکشی ) ، لوله پلیکا سمنان

لوله و اتصالات سفید تک لایه ( پلی پروپیلن ) آب

لوله و اتصالات تک لایه آذین لوله سپاهان ، لوله سفید تک لایه یزد بسپار ، لوله سفید تک لایه یزد لوله ، لوله سفید نیک بسپار یزد 

لوله و اتصالات پنج لایه آب

لوله و اتصالات نیوپایپ ، لوله و اتصالات بهتراشان سپاهان ‌BTS ، لوله و اتصالات ایزی پایپ

لوله اتصالات پوش فیت

پوش فیت پروتکت پلیران ، پوش فیت سایلنت پلی ران ، پوش فیت معمولی نیوفلکس ، پوش فیت سایلنت نیوفلکس ، پوش فیت یزد پوش فیت

پوش فیت معمولی یزد بسپار ، پوش فیت سایلنت یزد بسپار ، پوش فیت نیک بسپار

لوله و اتصالات پلی اتیلن

پلی اتیلن جوشی ، پیچی ، فاضلابی و قطره ای پلی رود ، پلی اتیلن جوشی ، فاضلابی ، پیچی و قطره ای پلیران

شیرآلات برنجی

شیرآلات برنجی سیم ایتالیا ، شیرآلات برنجی کیزایران ، شیرفلکه برنجی سامین ، شیر فلکه برنجی ایران شیر ، شیرگازی سارا

شیر آلات چدنی

شیرالات چدنی فاراب ، شیرآلات چدنی وگ ایران

عایق الاستومری و فوم گرمایش از کف

فوم گرمایش از کف متالایز ، فوم گرمایش از کف شانه تخم مرغی ، انواع بست گرمایش از کف ( بست خاردار،ریل گرمایش از کف)

عایق الاستومری کافلکس ، عایق الاستومری

انواع بست لوله پلیکا و بست روکش دار پوش فیت

بست پلیران ، بست ایران ، بست لوله پلیکا ، بست لوله پوش فیت ، انواع بست رگلاژی سقفی ، انواع بست دیواری پایه دار