فوم گرمایش از کف

فوم متالایز ، فوم سفید ، فوم شانه تخم مرغی و فوم xpe ازانواع فوم گرمایش از کف هستند که در سیستم گرمایش از کف بکار می روند.  گرمایش و سرمایش از کف یکی از مدرنترین راهکار ها برای ایجاد گرما و سرما با کمترین هدر رفت انرژی می باشد.

این سیستم بر خلاف روش  های دیگر مانند بخاری ، شوفاژ ، شومینه و …حرارت را از طریق تابش به وسیله فوم گرمایش از کف انتقال می دهد و این انتقال حرارت از کف ساختمان شروع می شود. سیستم بدن انسان طوری است که بیشترین حساسیت حرارت را درد قسمت پاها دارد یعنی وقتی انسان احساس مطلوب تری دارد که پاها احساس خنکی یا گرما را داشته باشند.

فوم متالایز پایپ مال

فوم متالایز پایپ مال

لیست قیمت فوم گرمایش از کف متالایز ، شانه تخمه مرغی فوم سفید رولی و فوم xpe

توجه : قیمت هر کدام از این فوم ها بسته به شرکت تولید کننده و شرایط ارزی کشور شامل نوساناتی می باشد. بنابراین برای دریافت قیمت روز فوم گرمایش از کف و اطمینان از قیمت های درج شده حتما با ما تماس بگیرید. اما قیمت فروش فوم متالایز با ضخامت ۲۰ میلی متر یا ۲ سانتی متر در حال حاضر برای هر متر مربع ۴۵٫۰۰۰ تومان با توجه به بسته بندی این فوم ها که رول های ۲۵ متری می باشد باید سفارش و یا خرید برابر با هر رول باشد.

قیمت فوم شانه تخمه مرغی گرمایش از کف نیز به دلیل کمبود مواد اولیه در کشور به طور چشمگیری افزایش یافت و در حال حاضر قیمت این فوم ها برای هر برگ فوم با دانسیته ۳۰ و ابعاد ۶۵*۱۰۴ برابر با ۶۰٫۰۰۰ تومان می باشد.

نوع فوممتراژ هر رول/بستهقیمت هر متر/برگ (تومان)
فوم متالایز 20 میل2545,000
فوم متالایز 10 میل5027,500
فوم ساده سفید 20 میل2537,500
فوم ساده سفید 10 میل5018,500
فوم شانه تخم مرغی 65*10432 برگ 60,000
تلگرام پایپ مالپایپ مالاینستاگرام پایپ مال
برای دریافت قیمت های بروز تماس بگیرید0216662997109123454725

بست گرمایش از کف

شماره تماس ۰۹۱۲۳۴۵۴۷۲۵

برای سیستم گرمایش از کف از لوله های پنج لایه استفاده می شود به طوری که این لوله ها را قبل از اجرای کف سازی لوله ها را کار می گذارند.

برای انتقال آب گرم داخل لوله ها آن ها را به پکیج یا موتورخانه متصل می کنند. برای انتقال بهتر گرما به کف ساختمان زیر لوله ها از فوم های گرمایش از کف استفاده می کنند این فوم ها به دلیل خاصیت عایق بودن در انتقال حرارت گرما را به سمت بالا هدایت می کنند و این کار باعث هدر رفت کمتر انرژی می شود. از طرف دیگر این فوم ها از لوله ها در برابر فشار فارده محافظت کرده و باعث جلوگیری از آسیب دیدگی از قسمت پایین می شوند.

فوم متالایز گرمایش از کف رولی

یکی از انواع فوم ها ، فوم با روکش متالایز می باشد. این فوم ها علاوه بر خاصیت عایق بودن در برابر حرارت به کمک روکش متالایزی که دارند حرارت را بهتر به سمت بالا هدایت می کنند و این باعث می شود که ضریب انتقال حرارتی بالا رفته و در انرژی بیشتر صرفه جویی شود.

این فوم ها بنا به نیاز های مشتری در ضخامت های مختلفی از جمله ۵ ، ۸ ، ۱۰ ، ۱۵ ، ۲۰ میلیمتر تولید می شوند که پر کاربردترین آنها ضخامت های ۱۰ و ۲۰ میلمیتر یا فوم ۱۰ میل و فوم ۲۰ میل می باشد.

این فوم از دسته فوم های پلی اتیلن می باشد که با روکش کردن آن خاصیت عایق بون آن تقویت شده است. دانسیته یا چگالی فوم متالایز به طور معمول ۲۵ کیلوگرم بر متر مکعب یا همان دانسیته ۲۵ می باشد ( DT=25 ) این فوم های بدون روکش کاربرد وسیع تری نسبت به فوم های روکش متالایز دارند و در ضخامت های پایین مثل ۱ ، ۳ ، ۵ میلی متر تولید می شوند.

فوم متالایز پایپ مال

فوم متالایز پایپ مال

فوم سفید رولی

فوم سفید یا فوم بدون روکش متالایز می باشد که تنها تفاوت آن با فوم متالایز روکش متالایز است که این فوم ها بدون روکش تولید می شوند یا روکش روی آن ها چسبانده نمی شود.

این فوم در ضخامت های مختلف کاربرد های متفاوتی دارد اما در سیستم گرمایش از کف بالاترین استفاده را در ضخامت ۲۰ میلیمتر یا ۲ سانت داریم. به ندرت از ضخامت ۱۰ میلیمتر یا ۱ سانت نیز در گرمایش از کف استفاده می شود.

فوم گرمایش از کف شانه تخم مرغی

پنل های شانه تخم مرغی گرمایش از کف ( فوم شانه تخم مرغی ) با مواد اولیه پلی استایرن انبساطی نسوز تولید می شوند.این فوم ها دارای مقاومت بالایی هستند و دارای لبه ها قفل شونده برای اتصال راحت به یکدیگر هستند ابعاد این فوم ها ۶۵*۱۰۴ سانتی متر می باشد.

البته این فوم ها در اندازه های متفاوت مثل ۵۵*۱۰۴ و یا ۶۰*۱۲۰ سانتی متری تولید می شوند که کمتر مورد استقبال قرار گرفته اند و بیشتر از فوم در سایز ۶۵*۱۰۴ سانتی متر استفاده می شود. سایز بسته بندی این فوم ها یک مکعب مستطیل به ابعاد ۱۰۴*۱۰۴*۶۵ می باشد که در یک بسته آن تعداد ۳۲ برگ فوم قرار داده شده است.

فوم گرمایش از کف شانه تخم مرغی

فوم گرمایش از کف شانه تخم مرغی


بیشتر بخوانید:
بهترین قیمت فوم متالایز گرمایش از کف | ۱۰ و ۲۰ میل

این فوم ها به دلیل راحت تر کردن اجرا و لوله کشی روی فوم بیشتر مورد توجه مجریان و لوله کش ها قرار دارد. برای انجام عملیات لوله کشی روی فوم های شانه تخم مرغی نیاز به کار خاصی نیست و فقط کافیست که فوم را روی کف ساختمان قرار داده و به وسیله محل های اتصال که به صورت نری و مادگی در ابتدا و انتهای فوم قرار دارد به یکدیگر چفت کرد و لوله ها را ازمحل مورد نظر روی فوم عبور داد. سپس دیگر نیازی به بست خاردار یا ریل های گرمایش از کف نیست و یا مانند اجرای لوله روی مش نیاز به بست کمربندی یا بست زیپی نیست و لوله ها نیز روی فوم چفت شده و از فوم خارج نمی شوند. بعد از اجرای لوله ها نیز عملیات کف سازی انجام می شود.

دانسیته فوم گرمایش از کف شانه تخم مرغی

فوم های شانه تخم مرغی فشردگی و یا دانسیته های متفاوتی دارند که معمولا دانسیته ۲۵ و یا ۳۰ می باشند. در این فوم های کیفیت مطلوب و قابل قبول با دانسیته ۳۰ به دست می آید و دانسیته های پایین تر شکنندگی بیشتر و کیفیت پایین تری دارند و در حمل و نقل آسیب پذیر تر هستند. همچنین برای با کیفیت بودن فوم متریال مورد استفاده در آن ها نیز اهمیت بالایی دارد به همین خاطر در فوم هایی که با متریال و یا مواد تشکیل دهنده آن دانه درشت باشد کیفیت پایین تر و دانسیته کمتری دارند. فوم های شانه تخم مرغی موجود در مجموعه پایپ مال دارای دانسیته ۳۰ هستند که کیفیت مناسبی برای اجرای گرمایش از کف را دارند. نکته قابل توجه در مورد دانسیته این است که وزن ورق ها باید ۵۲۰ گرم در دانسیته ۳۰ باشد و صرفا ادعای فروشنده نمی تواند دلیلی بر دانسیته ۳۰ بودن این فوم ها باشد. دانسیته فوم پلی اتیلن متالایز گرمایش از کف برابر با ۲۵ می باشد و دانسیته فوم های xpe برابر با ۳۰ می باشد.

فوم xpe

این فوم ها از مواد پلی اتیلن تولید می شوند و به دلیل دانسیته بالایی که دارند حرارت کمی را از خود عبور می دهند بنابراین عایق بهتری در برابر گرما و سرما هستند. دانسیته این فوم ۳۰ ( ۳۰ کیلوگرم بر متر مکعب) می باشد و فشردگی بالاتر از سایر فوم ها دارد.این فوم نیز در ضخامت ۲۰ میلیمتر کاربرد بالاترین کاربرد را در گرمایش از کف دارد. بسته بندی این فوم نیز به صورت رولی می باشد که معمولا هر رول با ضخامت ۲۰ میلیمتر تقریبا ۲۵ متر طول است با توجه به عرض ۱ متری این فوم هر رول ۲۵ متر مربع می باشد. اما به دلیل عواملی در تولید فوم های رولی اثر گذار است این فوم ها در رول های ۲۴ یا ۲۶ متری نیز بسته بندی می شوند.

فوم xpe دانسیته 30 پایپ مال

فوم xpe دانسیته ۳۰ پایپ مال

فوم گرمایش از کف نیوپایپ

لوله های نیوپایپ در سایز ۱۶ میلی متر به عنوان لوله های کاربردی در گرمایش از کف استفاده می شوند بنابر این می توان از هر نوع فومی برای استفاده گرمایش از کف را به کار برد. اما شرکت نیوپایپ نیز به طور مستقل فوم های xpe , متالایز و فوم سفید نیز تولید می کند که می توان از این فوم ها نیز برای گرمایش از کف استفاده نمود. برند فوم های شرکت نیوپایپ فوم گرمایش از کف سپهر فوم می باشد و می توان این فوم ها را برای لوله های شرکت های دیگر نیز استفاده نمود.

ارسال رایگان فوم گرمایش از کف در تبریز ، شیراز ، کرج ، اصفهان ، مشهد

شما می توانید با تهیه فوم گرمایش از کف از مجموعه ما آن را در تبریز ، شیراز ، کرج ، اصفهان ، مشهد  و دیگر نقاط کشور توسط باربری دریافت نمایید. ضمنا برای خرید های عمده و متراژ بالا این فوم ها به صورت دربستی به محل پروژه ارسال می شوند. مجموعه ی پایپ مال برای مشتریان محترمی که فوم شانه تخم مرغی را بالای ۱۰۰۰ برگ خریداری نمایند ارسال آن را به طور رایگان انجام می دهد.

شماره تماس ۰۹۱۲۳۴۵۴۷۲۵

انواع محصولات در پایپ مال

پایپ مال ارائه کننده انواع لوله و اتصالات آب ، فاضلاب ، گاز می باشد که دارای دسته بندی متنوع محصولات ساختمانی و کشاورزی می باشد از جمله محصولات ارائه شده در پایپ مال به شرح زیر می باشد که برای دریافت اطلاعات از محصول و قیمت آن روی لینک محصول کلیک کنید.

لوله و اتصالات پلیکا

پلیمر گلپایگان PG (پلیکا گلپایگان اصلی ) ، وینو پلاستیک ، پلیکا اینگل ، نانو پلیمر یاس گلپایگان ، یزد پولیکا ، گلسار پلیمر گلپایگان ،

ستاره پلیمر گلپایگان ، تهران اتصالات ۱۱۰ ، پلیکا شهریار ( پلیکا ارزان ) ، لوله گرانول (مخصوص کشاورزی و هواکشی ) ، لوله پلیکا سمنان

لوله و اتصالات سفید تک لایه ( پلی پروپیلن ) آب

لوله پلی پروپیلن آذین ، لوله سفید تک لایه یزد بسپار ، لوله سفید تک لایه یزد لوله ، لوله سفید نیک بسپار یزد 

لوله و اتصالات پنج لایه آب

لوله و اتصالات نیوپایپ ، لوله و اتصالات بهتراشان سپاهان ‌BTS ، لوله و اتصالات ایزی پایپ

لوله اتصالات پوش فیت

پوش فیت پروتکت پلیران ، پوش فیت سایلنت پلی ران ، پوش فیت معمولی نیوفلکس ، پوش فیت سایلنت نیوفلکس ، پوش فیت یزد پوش فیت

پوش فیت معمولی یزد بسپار ، پوش فیت سایلنت یزد بسپار ، پوش فیت نیک بسپار

لوله و اتصالات پلی اتیلن

پلی اتیلن جوشی ، پیچی ، فاضلابی و قطره ای پلی رود ، پلی اتیلن جوشی ، فاضلابی ، پیچی و قطره ای پلیران

شیرآلات برنجی

شیرآلات برنجی سیم ایتالیا ، شیرآلات برنجی کیزایران ، شیرفلکه برنجی سامین ، شیر فلکه برنجی ایران شیر ، شیرگازی سارا

شیر آلات چدنی

شیرالات چدنی فاراب ، شیرآلات چدنی وگ ایران

عایق الاستومری و فوم گرمایش از کف

فوم گرمایش از کف متالایز ، فوم گرمایش از کف شانه تخم مرغی ، انواع بست گرمایش از کف ( بست خاردار،ریل گرمایش از کف)

عایق الاستومری کافلکس ، عایق الاستومری

انواع بست لوله پلیکا و بست روکش دار پوش فیت

بست پلیران ، بست ایران ، بست لوله پلیکا ، بست لوله پوش فیت ، انواع بست رگلاژی سقفی ، انواع بست دیواری پایه دار

  

بهترین فوم فومی است که دانسیته بیشتری داشته باشد تا عایق بهتری باشد. از این جهت فوم شانه تخم مرغی با دانسیته ۳۰ و یا xpe بهترین فوم ها برای این امر می باشند.

قیمت ها با توجه به کیفیت و برند متفاوت می باشند. برای دریافت قیمت با ما تماس بگیرید