لوله برق

لوله برق انواع مختلفی دارند که در این مقاله به برخی از آنها اشاره میکنیم

لوله برقی pvc پی وی سی خم سرد و خم گرم ، لوله فلزی برقی ، لوله کاندوئیت لوله پلی آمید که برای عبور کابل برق استفاده می شوند. اگر به دنبال بهترین لوله برق PVC باشید ما به شما لوله های pvc برق خم سرد پلیمر گلپایگان که از لحاظ قیمت و کیفیت رده اول را در تولیدات داخلی دارد و شما می توانید از این قسمت قیمت لوله خم سرد گلپایگان را مشاهده کنید و همینطور شرکت وینو پلاستیک که با تولید لوله برق خم سرد رنگی pvc یا لوله برق رنگی در چهار رنگ مختلف قرمز ، آبی ، زرد و سفید که باعث نظم بخشیدن به سیستم برق کشی ساختمان و همچنین تشخیص بهتر نوع کابل بعد از اجرا و قیمت مناسب تر نسبت به پلیمر گلپایگان PG و کیفیت قابل رقابت با این برند را دارد به شما معرفی می کنیم.

اما اگر به دنبال قیمت لوله برق نسوز pvc با کیفیت و قیمت مناسب هستید لوله برق پی وی سی خم سرد و خم گرم سمنان بهترین گزینه می باشدکه از لحاظ کیفیت دارای کیفیتی قابل قبول و دارای استاندارد ده رقمی می باشد و هم از لحاظ قیمت پایین ترین و به صرفه ترین لوله های پی وی سی هستند. نکته ای که در اینجا اهمیت دارد این است که لوله برق pvc به دلیل خاصیت مواد به کار برده شده در آن ها همگی نسوز یا کند سوز هستند که برخی از تولید کنندگان با استفاده از کلمه نسوز سعی در تبیلغ برند خود دارند.

اما اگر به دنبال لوله های برقی pvc خم سرد با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید ما به شما لوله های برقی اینگل ، گلسار پلیمر گلپایگان ، یزد پولیکا ( در رنگ های طوسی ، سفید ، نارنجی ، قرمز ) ، نانو پلیمر یاس گلپایگان و نگین پلیمر سامین را معرفی می کنیم. قیمت هر شاخه لوله پلیکا برق pvc بستگی به موارد مختلفی از جمله شرکت تولید کننده و خلوص مواد pvc و وزن هر شاخه لوله می باشد و حتی رنگ آن که در لوله های رنگی به دلیل مواد رنگدانه به کار برده شده از لوله های سفید مقداری قیمت بالاتری دارند.

لوله برقی پی وی سی خم سرد وینو پلاستیک

لوله برقی پی وی سی خم سرد وینو پلاستیک

لوله برقی پی وی سی خم سرد وینو پلاستیک

لوله برقی پی وی سی خم سرد وینو پلاستیک

قیمت لوله برق خم سرد تا سایز ۳۲ در برند های مختلف

در لیست زیر قیمت لوله برق پلاستیکی یا همان قیمت لوله برقی خم سرد وینو پلاستیک ، لوله برقی خم سرد پلیمر گلپایگان ، لوله برقی خم سرد یزد پولیکا ، لوله برقی خم سرد اینگللوله برقی خم سرد نگین پلیمر سامین ، لوله برقی خم سرد یکتا پلیکا سمنان و لوله برقی خم سرد قومس سمنان در سایز های ۲۰ میلی متر (۱۳/۵)۲۵ میلی متر ( ۱۶ ) و ۳۲ میلیمتر ( ۲۱ ) قرار داده شده است ضمنا این لیست قیمت خام لوله ها می باشد برای اطلاع از تخفیف ها با ما تماس بگیرید.

این قیمت ها بر اساس هر شاخه ۶ متری می باشد.

نامبرندسایز/میلیمترضخامت/میلیمترقیمت شاخه 6 متری/ريال
قیمت لوله برق پی وی سی خم سردوینو پلاستیک201.5646.000
قیمت لوله برق پی وی سی خم سردوینو پلاستیک251.5830.000
قیمت لوله برق پی وی سی خم سردوینو پلاستیک321.51.452.000
قیمت لوله برق پی وی سی خم سردپلیمر گلپایگان PG201.51.040.000
قیمت لوله برق پی وی سی خم سردپلیمر گلپایگان PG251.51.300.000
قیمت لوله برق پی وی سی خم سردپلیمر گلپایگان PG321.82.015.000
قیمت لوله برق پی وی سی خم سردیزد پولیکا201.5860.000
قیمت لوله برق پی وی سی خم سردیزد پولیکا251.51.088.000
قیمت لوله برق پی وی سی خم سردیزد پولیکا321.81.717.000
قیمت لوله برق پی وی سی خم سرداینگل201.5668.650
قیمت لوله برق پی وی سی خم سرداینگل251.5836.070
قیمت لوله برق پی وی سی خم سرداینگل321.81.253.760
قیمت لوله برق پی وی سی خم سردنگین پلیمر201.5500.000
قیمت لوله برق پی وی سی خم سردنگین پلیمر251.5640.000
قیمت لوله برق پی وی سی خم سردنگین پلیمر321.51.075.000
قیمت لوله برق پی وی سی خم سردیکتا پلیکا سمنان20
قیمت لوله برق پی وی سی خم سردیکتا پلیکا سمنان25
قیمت لوله برق پی وی سی خم سردیکتا پلیکا سمنان32
قیمت لوله برق پی وی سی خم سردقومس سمنان201.5
500.000
قیمت لوله برق پی وی سی خم سردقومس سمنان251.5600.000
قیمت لوله برق پی وی سی خم سردقومس سمنان321.81.100.000
قیمت لوله برق پی وی سی خم سردایفا - با تضمین کیفیت201.5
331.000
قیمت لوله برق پی وی سی خم سردایفا - با تضمین کیفیت251.5439.000
قیمت لوله برق پی وی سی خم سردایفا - با تضمین کیفیت321.8525.000

لوله های پی وی سی رنگی برق خم سرد

لوله های رنگی خم سرد برق از جنس pvc از لحاظ کیفیت تفاوتی با لوله های سفید رنگ ندارند فقط به دلیل استفاده از رنگ در هنگام تولید رنگ های متمایزی را می توان تولید کرد. قیمت لوله پی وی سی سفید برقی با لوله های رنگی متفاوت است. لوله رنگی برق در ساختمان می تواند به عنوان راهنما عمل کند به این صورت که کابل های برق و مخابرات و دیگر کابل و سیم های دیگر را می توان به صورت منظم دسته بندی کرد به طور مثال سیم های برق روشنایی از داخل لوله قرمز سیم های مخابراتی و تلفن و اینترنت از داخل لوله آبی رنگ و … عبور داد و در نهایت رنگ این لوله ها باعث دسترسی آسان تر به سیم و یا کابل مورد نظر می شوند. ضمنا قیمت لوله برق رنگی به دلیل اضافه شدن رنگ به متریال تولید مقداری با لوله های دیگر تفاوت دارد.


بیشتر بخوانید:
لوله و اتصالات upvc استخری | لیست قیمت لوله هیدروپول و اتصالات فشار قوی یو پی وی سی

لوله برق pvc پی وی سی

لوله های pvc خم سرد دارای قابلیت خم شدن به وسیله فنر را دارند و به راحتی بر اساس نیاز در زایه مورد نظر بدون حرارت خم می شوند لوله های خم گرم هم از جنس pvc پی وی سی هستند که برای خم کردن آن ها نیاز است که حرارت داده شوند و بدون حرارت عمل خم شدن به شکستن لوله منجر می شود. لوله های برقی پی وی سی در برابر ضربه و نور آفتاب مقاومت بالایی دارند ولی با این حال در برابر نور آفتاب به مرور زمان خاصیت خود را از دست می دهند و شکننده می شوند به همین دلیل نباید انها را در مقابل نور مستقیم آفتاب قرار داد.

لوله برق pvc نسوز

لوله های پی وی سی اساسا به دلیل ساختار و مواد تشکیل دهنده خاصیت خود خاموش شوندگی یا خود اطفا دارند و عملا همه لوله های برقی pvc نسوز هستند. بعضا شرکت های تولید کننده لوله برقی از ترفند های تبلیغاتی در نام تجاری لوله ها استفاده کرده و از نام (( لوله pvc برقی نسوز ))را که روی لوله ها درج میکنند که اساسا این اسم اشاره ای به نسوز بودن pvc می باشد و به این معنی است که دیگر لوله های pvc هم که نسوز روی آن ها درج نمی شود خاصیت نسوز بودن یا همان خود خاموش شوندگی و عدم انتقال شعله را دارند.

لوله برقی پلی آمید

لوله های پلی آمید یا پلی آمید دولایه نسبت به لوله های پی وی سی مقاومت کمتری در برابر ضربه دارند و شکننده هستند همینطور در برابر آتش مقاومت پایینی دارند به سرعت شعله ور می شوند تنها مزیت آنها نسبت به لوله های پی وی سی قیمت بسیار کمتر آن ها می باشد.

لیست قیمت ها

لیست زیر شرکت های تولید کننده لوله pvc برقی هستند که می توانید با کلیک بر روی هر کدام لیست قیمت لوله های برق در انواع سایز ۲۰ ، ۲۵ ، ۳۲ ، ۴۰ میلیمتر و یا ۲ ، ۲٫۵ و ۳ سانت یا pg 13 ، ۱۶ ، ۲۱ را در لیست قیمت مشاهده نمایید.

انواع محصولات در پایپ مال

پایپ مال ارائه کننده انواع لوله و اتصالات آب ، فاضلاب ، گاز می باشد که دارای دسته بندی متنوع محصولات ساختمانی و کشاورزی می باشد از جمله محصولات ارائه شده در پایپ مال به شرح زیر می باشد که برای دریافت اطلاعات از محصول و قیمت آن روی لینک محصول کلیک کنید. برای دریافت استعلام قیمت و مشاوره با دفتر فروش ما تماس بگیرید.