یورک ایتالیا

شرکت یورک ایتالیا یا itap italy تولید کننده شیرآلات برنجی می باشد که سه محصول پرطرفدار آن در ایران استفاده می شود. این شرکت ITAP بوده که به دلیل تولید یک محصول با مدل یورک و استقبال زیاد از آن در ایران به شرکت یورک ایتالیا نیز شهرت یافته است.

شیر خودکار یکطرفه فنری یورک ایتالیا

این شیر پر استفاده ترین محصول خانواده یورک در ایران می باشد. از این شیر در اتصالات پمپ ها استفاده می شود به این صورت که این شیر بعد از پمپ قرار گرفته و با مکانیزم عملکرد خود باعث می شود تا آب یا هر سیال دیگر در صورت کمبود فشار بازگشت به پمپ نداشته باشند.

این عمل توسط یک فنر در داخل شیر انجام میشود به این صورت که هنگامی که سیال به جریان می افتد فشار سیال فنر را به عقب هل داده و دریچه باز می شود سیال جریان پیدا می کند.

هنگامی که سیال از جریان بیفتد فنر باعث بسته شدن شیر می شود و راه بازگشت سیال به عقب مسدود می شود. این شیر  خودکار یکطرفه یورک را می توان به صورت افقی و عمودی و حتی مورب مورد استفاده قرار داد.

شیر خودکار فنری یورک ایتالیا

شیر خودکار فنری یورک ایتالیا

این نوع شیر خودکار در دو مدل فشار قوی و معمولی موجود است که به مدل فشار قوی یورک اروپا گفته می شود و مدل معمولی یورک نامیده می شود. در مدل اروپا وزن شیر سنگین تر و پلیت داخل شیر از جنس برنج می باشد که در مدل معمولی از جنس nbr بوده که نوعی پلاستیک می باشد.

از شیر های مدل اروپا زمانی مورد استفاده قرار میگیرند که فشار کاری از فشار قابل تحمل شیر های یورک معمولی بیشتر باشد و نیاز به تحمل فشار بیشتری باشد همچنین شیر یکطرفه یورک مدل اروپا از لحاظ قیمت نیز از مدل های معمولی قیمت بالاتری دارند.

شیر خودکار فنری یورک ایتالیا مدل اروپا

شیر خودکار فنری یورک ایتالیا مدل اروپا

شیر خودکار فنری یورک ایتالیا و مدل اروپا

شیر خودکار فنری یورک ایتالیا و مدل اروپا

شیر خودکار فنری سوپاپی

این شیر های یورک ایتالیا دارای یک توری استیل می باشند و در قسمت ورودی پمپ یا کفکش مورد استفاده قرار میگیرند و مکانیزم عملکردشان همانند شیر های خودکار فنری یورک می باشد. توری این شیر ها باعث می شود که رسوبات به داخل سیستم لوله کشی نفوذ نکنند.

شیر فشار شکن

این نوع شیرها در مکان هایی استفاده می شود که فشار آب بالا بوده و این فشار بالا باعث ایجاد خسارت در سیستم لوله کشی میشود و یا اینکه برای رسیدن به فشار مورد نظر استفاده می شوند این شیر آلات در سایز های مختلف تحمل فشار متفاوتی دارند به این صورت که در سایز ۱/۲ و ۳/۴ اینچ قابلیت تحمل ۱۵ بار فشار و تنظیم فشار خروجی بین ۱ تا ۴ بار را دارند.

در سایز ۱ اینچ و بالاتر قابلیت تحمل ۲۵ بار فشار و تنظیم فشار خروجی بین ۱ تا ۶ بار را دارند. در شیر های فشار شکن یورک ایتالیا فشار خروجی به صورت پیش فرض روی ۳ بار تنظیم شده است.

نصب گِیج یا فشار سنج

در سایز های ۱/۲ و ۳/۴ در بالای شیر محلی برای نصب گیج فشار یا درجه تعبیه شده است که می توان برای بررسی فشار خروجی گیج را روی شیر نصب کرد. اما در سایز های ۱ اینچ و بالاتر محل نصب گیج وسط شیر به اصطلاح روی شکم شیر تعبیه شده است.

برای تنظیم فشار خروجی نیز تا سایز ۲٫۵ یا ۳/۴ در پایین شیر پیچی تعبیه شده که توسط آچار آلن تنظیم می شود. اما در سایز های بالاتر این پیچ را تسط آچار معمولی می توان تنظیم کرد.


بیشتر بخوانید:
شیر غیر گازی برنجی | لیست قیمت انواع شیر دسته گازی آب سیتکو ، نگین ، بوگاتی

شیر فشار شکن یورک ایتالیا

شیر فشار شکن یورک ایتالیا


شیر فشار شکن یورک ایتالیا

فشار شکن آب خانگی

انواع محصولات در پایپ مال

پایپ مال ارائه کننده انواع لوله و اتصالات آب ، فاضلاب ، گاز می باشد که دارای دسته بندی متنوع محصولات ساختمانی و کشاورزی می باشد

از جمله محصولات ارائه شده در پایپ مال به شرح زیر می باشد که برای دریافت اطلاعات از محصول و قیمت آن روی لینک محصول کلیک کنید.

لوله و اتصالات پلیکا

پلیمر گلپایگان PG (پلیکا گلپایگان اصلی ) ، وینو پلاستیک ، پلیکا اینگل ، نانو پلیمر یاس گلپایگان ، یزد پولیکا ، گلسار پلیمر گلپایگان ،

ستاره پلیمر گلپایگان ، تهران اتصالات ۱۱۰ ، پلیکا شهریار ( پلیکا ارزان ) ، لوله گرانول (مخصوص کشاورزی و هواکشی ) ، لوله پلیکا سمنان

لوله و اتصالات سفید تک لایه ( پلی پروپیلن ) آب

لوله پلی پروپیلن آذین ، لوله سفید تک لایه یزد بسپار ، لوله سفید تک لایه یزد لوله ، لوله سفید نیک بسپار یزد 

لوله و اتصالات پنج لایه آب

لوله و اتصالات نیوپایپ ، لوله و اتصالات بهتراشان سپاهان ‌BTS ، لوله و اتصالات ایزی پایپ

لوله اتصالات پوش فیت

پوش فیت پروتکت پلیران ، پوش فیت سایلنت پلی ران ، پوش فیت معمولی نیوفلکس ، پوش فیت سایلنت نیوفلکس ، پوش فیت یزد پوش فیت

پوش فیت معمولی یزد بسپار ، پوش فیت سایلنت یزد بسپار ، پوش فیت نیک بسپار

لوله و اتصالات پلی اتیلن

پلی اتیلن جوشی ، پیچی ، فاضلابی و قطره ای پلی رود ، پلی اتیلن جوشی ، فاضلابی ، پیچی و قطره ای پلیران

شیرآلات برنجی

شیرآلات برنجی سیم ایتالیا ، شیرآلات برنجی کیز ایران ، شیرفلکه برنجی سامین ، شیرگازی سارا

شیر آلات چدنی

شیرالات چدنی فاراب ، شیرآلات چدنی وگ ایران

عایق الاستومری و فوم گرمایش از کف

فوم گرمایش از کف متالایز ، فوم گرمایش از کف شانه تخم مرغی ، انواع بست گرمایش از کف ( بست خاردار،ریل گرمایش از کف)

عایق الاستومری کافلکس ، عایق الاستومری

انواع بست لوله پلیکا و بست روکش دار پوش فیت

بست پلیران ، بست ایران ، بست لوله پلیکا ، بست لوله پوش فیت ، انواع بست رگلاژی سقفی ، انواع بست دیواری پایه دار